Bacground

Kelip-kelip

hey-3x... Welcome to My Blog... Jangan Lupe Follow Yer Sebelum Out.. Thanks =)

Sunday, 29 July 2012

HaTiKu UmPaMa KaCa YaNg TerLePaS dAri PeGaNgAn... PeCaH bErKeCai-KeCai... :'(






Hye para bloger smua...
Hari nie punyer mood : So Sad :'(

Mengharapkan rasa sayang dari si dia tetapi hanye tangisan yang menemani...
Kebahagiaan bersama si dia hanya dirasai untuk seketika sahaja.. Bukan mudah untuk memahami antara satu sama lain.. Yang ku harapkan hanyalah kepercayaan, belaian manja, kasih sayang, dan perhatian dari si dia.. Tapi ape yang diharapkan rupenye hanya bermain di minda semata-mata... Adakah e2 sesuatu permintaan yang sangat berat untuk si dia??? Mungkin permintaan ini telah membuatkan si dia berasa sangat terseksa??? 


Untuk Awak :
Maafkan saya sebab saya bukan seperti yang awak inginkan...
Saya cuba untuk menjadi yang terbaik untuk awak...
Kadang-kala saya terfikir adakah diri saya layak untuk awak...
Awak maafkan saya...
Saya hanya mampu berikan kasih sayang, rindu dan cinta saya dekat awak...
Saya harap awak tulus terima diri saya dalam hidup awak...
Dan saya selalu berdoa agar kasih sayang, rindu dan cinta kita takkan pernah padam dari hati saya dan awak...
Sesungguhnya hanya dengan hati yang tulus sahaja yang akan membawa kebahagiaan...





Kau hadir tanpa ku sedari,
Mengisi kekosongan hati,
Kini kau pergi tinggalkan ku,
Lemas ku dalam sepi......

Hujan yang turun ke bumi,
Membawa rindu yang mengunung,
Kau biarkan ku oh sendiri,
Malam ku tanpa mimpi.......

Mengapa tangan kau lepaskan,
Setelah hatiku kau tawan,
Mengapa takdir memisahkan,
Hanya aku cinta kau seorang,

Mengapa tangan kau lepaskan,
Setelah hatiku kau tawan..
Angin malam bawalah cintaku,
Menghapus rasa rindu.......

Hari-hariku tak bererti,
Bagai siang tanpa mentari,
Biar ada yang menemani,
Kau tetap dekat dihati,

Hanya doa yang ku kirimkan,
Bersama sebuah harapan,
 Semoga kaukan tahu jua,
Kaulah erti cinta.......

Mengapa tangan kau lepaskan,
Setelah hatiku kau tawan,
Mengapa takdir memisahkan,
Hanya aku cinta kau seorang,

Mengapa tangan kau lepaskan,
Setelah hatiku kau tawan..
Angin malam bawalah cintaku,
Menghapus rasa rindu.......

..... SAMPAI BILA-BILA PUN SAYA TETAP MAAFKAN AWAK .....




>>> SeMoGe KeBaHaGiAaN aKaN mEnYiNaRi  KeHiDuPaN kU SeMuLa DaN uNtUk SeLaMa-LaMaNyAaaaa...
:'(


! ! * * Suke ? Like je okeh * * ! !

Thursday, 19 July 2012







Assalamualaikum.. Selamat pagi dan Salam 1 Malaysia...

Hye3... ^_^ ! lame da x update blog nie.. almaklum lha bru blik dari Kem PLKN..hehe
Jom story-mory:

01.05-14.07.2012... 3 bulan berada di PLKN Kem Kepimpinan Gemilang Gopeng, Perak nie macam2 kenangan yang eyna dapat. Dapa kawan baru, pengalaman baru, situasi yang baru dan dapat mencuba aktiviti2 yang sangat best seperti Tali Tinggi, Tali Rendah, Kembara Halangan, Menembak, Wirajaya n banyak lagi... Memang best aktiviti dekat sane walaupun xde mase nak rehat lame kecuali ari sabtu dan ahad... kat sane juge eyna dapat mengenali kawan2 satu dorm yang giler2 sampai membuatkan rase xnk balik umah dah.. kawan2 dekat sane memang sporting habis terutama sekali wira & wirawati KOMPENI DELTA... dan x lupe jge kepada cikgu2 kat sane memang the best terutama sekali cikgu Zooljani my papa <3 ... n now semuanyer hanye tinggal kenangan.. Lepas nie xthu la bile lagi dapat jumpe dengan kawan2 PLKN..
Miss U DELTA 3 
Effie (mama pipah), Ummie, Yan, Intan, Nora, Fazy, Teyha, Nad, Sue, Kalai, Sangeetha, Cary, Peng n Munie..



KOMPENI ALPHA, KOMPENI BRAVO, KOMPENI CHARLIE, KOMPENI DELTA... 

SeNtIaSa TeRsEmAt DiHaTiKu InI bUaT sElAmA-lAmAnYa...

I'm aLwAyS mIsS U fOrEvEr!!!

<3 My SwEeT MeMoRy  <3 :

 PLKN KeM kEpImpInAn GeMiLaNg GoPeNg, PeRaK...





































































































! ! * * Suke ? Like je okeh * * ! !