Bacground

Kelip-kelip

hey-3x... Welcome to My Blog... Jangan Lupe Follow Yer Sebelum Out.. Thanks =)

Friday, 10 August 2012

SaLaM LeBaRaN 2012 ^^,



Simple punye kad raye tok korang2 yang tersayang... 


Maap ler eden x macam ekau nie ha... Den xbrape nk reti sangat bab2 mengedit gmbo nie.. >.< !



hyepp!!! Hello3 ^^,

Selamat pagi, Salam sejahtera dan Salam 1 Malaysia (Malaysia Boleh!)...
Salam Perak Aman Jaya >.< !
Ok first skali Alhamdulillah ke hadrat Illahi atas kurniaan kesihatan tbuh badan sepanjng Ramadhan nie... Pejam celik, pejam celik tinggal 8 hari jer lagi kite nk berpuase n insyaallah klau umur pnjng thun depan pulak :)...

Hmm... cakap pasal raye kan... korang2 da buat ke persiapan tok raye tahun nie??? haha jeng3! mesti semua tngah sibok dok pikir nk wt bju rye wane ape kn??? x pyah ckap, thu dah... ok tahun nie baju raye eyna agk terlebih jugak larh sbbnyer ade berpsang2. Rayenyer idok bju je lbih... Tema eyna tahun nie ialah warna Putih and hijau.. Semangat DELTA tu masih ader walaupun dah nk dkat sebulan eyna tamat latihan khidmat negara...

Dikesempatan ini eyna nk ucapkan SeLaMaT hArI rAyA aIdIlFiTrI kepade korng semua especialy bgi yang mngenali eyna lha kan.. eyna nak mohon maaf dari hujung rmbut hingga ke hujung kaki andai ade terkasar bahase, terpukul dekat mane2 or terkutuk x tntu pasal or ape2 ksalahan lar samada sedar ataupun tidk sedar... Biase la kan manusia x lari dari membuat kesilapan right??? Hope lebaran kali nie dapat dismbut dgan meriah bersama2 family tersayang, kawan2 or bf/gf korng masing2 ok..

TO MY FRIEND :

Ain (Angah), Eyka (Alang) n k.k (acik) jngan lupe tawaf satu Besout keyh raye nie ^^,... for Nash, datng perak kn??? ha nk join meyh ler tu pown law x malu.. ngeh3... :3


:: Dalam happy2 pown ttap rse sedih coz x dpat raye dgan buah hati pengarang jantung..hahah ^_^ ! nk buek canor ate duduknyer jaoh bebonar...



ANDA SEMUA DIJEMPUT DATANG KERUMAH SAYA :D



! ! * * Suke ? Like je okeh * * ! !

Comments
1 Comments

1 comments:

  1. Wasalam . yeyew Insyaallah klo xde aral melintang aku dtg sergah umah ko :D

    ReplyDelete