Bacground

Kelip-kelip

hey-3x... Welcome to My Blog... Jangan Lupe Follow Yer Sebelum Out.. Thanks =)

Thursday, 25 July 2013

Saya harap marah awak tu tak berpanjangan...



Cik Diari Hati:
 
Bila ku hanya sesaat bagimu
Jangan biarkan ku terlanjur menyayangmu
Aku tak sanggup jauh darimu
Karna kau yang membuat aku menyayangmu

Cinta yang ku punya bukan sekadar kata
Cinta ku ini abadi untukmu


Kasih jangan jangan jangan jangan kau pergi
Jangan pernah meninggalkan aku sendiri
Aku tak bisa aku tak sanggup bila sendiri
Kasih jangan jangan jangan jangan kau pergi
Jangan pernah meninggalkan aku sendiri
Aku tak bisa bila kau pergi


Aku tak sanggup jauh darimu
Karna kau yang membuat aku menyayangmu
Cinta yang aku punya bukan sekadar kata
Cinta ku ini abadi untukmu


Kasih jangan jangan jangan jangan kau pergi
Jangan pernah meninggalkan aku sendiri
Aku tak bisa aku tak sanggup bila sendiri
Kasih jangan jangan jangan jangan kau pergi
Jangan pernah meninggalkan aku sendiri
Aku tak bisa bila kau pergi

Aku tak bisa bila kau pergi
Aku tak bisa bila kau pergi


Awak lagu ni saya nak tujukan untuk awak.. Sejujurnya saya x sanggup nak kehilangan awak buat kali yang kedua sebab saya betul-betul sayangkan awak..

Awak saya sedih sangat sebab minggu ni awak selalu tarik muka dengan saya. Kalau saya ada buat salah kenapa awak tak tegur?? Kenapa awak mesti diamkan diri?? Awak saya tak suka sangat bilatengok awak buat muka macam tu.. Saya rindukan senyuman awak, gelak tawa awak, gurau senda awak, segala-galanya saya rindu tentang awak.. Awak janganlah macam ni... Saya janji saya akan cuba jadi yang terbaik untuk awak.. Tapi dalam masa yang sama saya terkilan sebab awak tak pernah nak lupakan EX awak.. Kadang-kadang saya terfikir apa lagi yang saya tak buat untuk awak sampai awak tak sanggup nak lupakan EX awak.. Awak walau apapun yang saya cuba lakukan supaya awak lupakan EX awak tu tapi kalau awak sendiri yang taknak lupakan dia, tak guna juga.. Ada masa saya rasa macam mengalah, mengalah dalam memenangi hati awak... Saya dah cuba, bukannya saya tak cuba.. Mungkin DIA lebih bermakna dalam hidup awak berbanding saya.. Jika suatu hari nanti saya mengalah, tolong maafkan saya.. Mungkin itu lebih baik sekurang-kurangnya itu akan buat awak bahagia walaupun hati saya sakit dan menderita... Tapi apakan daya jika itu yang awak mahukan.. Tolonglah.. Kalau awak betul-betulsayangkan saya, awak mesti faham apa yang saya rasakan, ye memang saya cemburu.. Perempuan mana yang tak cemburu bila orang yang dia sayang masih ingatkan EX dia.. Dan saya yakin awak juga rasa hal yangsamakan.. Awak pun mesti cemburu bila orang yang awak sayang ingat pada orang lain.. Dan orang itu bukan awak... Tolonglah, tolong bagi kepercayaan tu pada saya.. 

! ! * * KEMBALILAH SAYANG, SAYA RINDUKAN AWAK * * ! !



! ! * * Suke ? Like je okeh * * ! !

Sunday, 5 May 2013

UNTUK AWAK...

 
Cik Diari Hati :

Hurmmm... Hatiku tertanye2 adakah benar dirinya masih menyayangiku... Ikhlaskah semua itu? Ye memang, aku akui yang dirinya tidak mudah untuk aku melupakan sampai bile2. Sejujurnya aku sangat menyayangi dirinya hingga saat ini walaupun dirinya pernah membuat hatiku terluka suatu masa dahulu.. Dapatkah dirinya melupakan EX die? Disudut hati kecilku ini, aku sangat mengharap yang kami akan bersatu suatu hari nanti.. Semoga kisah silam antara kami tidak akn berulang kembali.. Jika dia benar2 milikku hilangkanlah rasa yang tak sepatutnya ini ada dalam fikiranku.. 
 
Ya Allah kau berilah petunjuk kepada hambamu ini jika benar ia milikku.. Jika dia bukan jodohku kau hilangkan lah perasaan sayang ini antara kami supaya hati ini tidak disakiti lagi..


! ! * * Suke ? Like je okeh * * ! !

Friday, 3 May 2013

PERGILAH M !!!!!!!!!!!!!

 

Cik Diari Hati :
Huh sabo jelah aku dengan kau nih!!!!!  Tolonglah jangan nak bangga diri tu sangat... Ko sape nak hukum kesalahan orang lain... Ko jangan ingat yang ko tu perfect sangat!!!!!! Baru aku tahu macam nie prangai ko yang sebenarnye... SEBELOM NAK TEGUR ORANG, TEGUR DIRI KO TU DULU!!
Tak payah nak perli2 bolehkan.. Cakap elok2 boleh kan... Susah betol kalau ade orang yang macam nih... Kenapelah aku mesti kenal kau! Dan kenapelah kau mesti hadir dalam hidup aku.. Mase dulu alahai pijak semut pown x mati.. Sekarang perghh da macam tuutttt! Kau ingat kau dah cukup hebatlah sakitkan hati orang macam tuh? Ape masalah kau yang sebenarnyer? Aku x mintak kau suke dekat aku! Kau yang x reti nak jage perasaan orang lepastuh nak salahkan orang lain pulak.. Kau jangan ingat yang semua orang akan paham n tahan dengan perangai kau tuh... Cukup2lah ape yang kau dapat bile sakitkan hati orang?? k mungkin kau akan rase puas tapi itu hanye sementare... so pandai2lahkan.. Dan buat pengetahuan kau, AKU SIKIT POWN DAH X HADAP DENGAN KAU.. KAU DAH BUAT AKU BENCI DEKAT KAU... Kalau kau rase nak sakitkan hati aku ni lagi, kau teruskan jelh.. Sikit pown aku xkn terase dah.. ADE FAHAM??!! 

Aku rase bersyukur sangat sebab dapat tahu sekarang dan bukan untuk jangka masa yang lama untuk tahu perangai kau macam nih.. Kau dah benci aku kan?? So PERGI KAU DARI HIDUP AKU!! kau nak berdendam dengan aku tuh kau punye pasal.. Aku tahu kau DAH CUKUP MATANG untuk berfikir.. 

! ! * * Suke ? Like je okeh * * ! !

Thanks..

 
 
Cik Diari Hati : 

Setelah empat bulan lamanya perpisahan ini terjadi dan akhirnya ianya sudah kembali seperti sediakala.. Adakah awak ikhlas menerima diri saya? Cume satu jer yang saya takut, takut jika awak tidak dapat melupakan EX awak. Kerana saya tahu dia telah banyak memberi awak kenangan dari bersama saya :( dan saya juga tahu bukan mudah untuk melupan orang yang paling kita sayang dan cintai... Disudut yang lain saya happy sangat sebab awak sudah kembali... Saya harap sangat yang awak boleh yakinkan saya semula jika awak benar2 mahukan saya... Please bagi saya kepercayaan tu.. :)

! ! * * Suke ? Like je okeh * * ! !

Wednesday, 2 January 2013

Merinduimu...



 
 
! ! * * Hatiku Merinduimu * * ! !

Mengapa hari ini aku rasa sangat merindui kehadiranmu?? Sedangkan aku telah meredhai pemergianmu bersama si dia.. Tahun 2013 telah bermula.. Ku berharap semoga aku dapat melupakanmu.. Tetapi rasa sakit itu muncul kembali tanpa aku sadari.. Aku tidak membenci dirimu.. Sama sekali tidak.. Cuma aku ingin menghapuskan semua kenangan bersamamu.. Buat kesekian kalinya hatiku ini dikecewakan.. Oleh itu aku tidak akan membiarkan hatiku ini terbuka walau seinci sekalipun.. Tidak sama sekali.. Kecuali jika cinta itu benar-II milikku dengan jodoh yang diredhai dan telah ditetapkan oleh Allah S.W.T. .. Supaya dapat menjadi pengubat rinduku kelak......

:: Semoga Engkau Adalah Imamku Di Dunia Dan Di Akhirat...

! ! * * Suke ? Like je okeh * * ! !