Bacground

Kelip-kelip

hey-3x... Welcome to My Blog... Jangan Lupe Follow Yer Sebelum Out.. Thanks =)

Thursday, 19 July 2012







Assalamualaikum.. Selamat pagi dan Salam 1 Malaysia...

Hye3... ^_^ ! lame da x update blog nie.. almaklum lha bru blik dari Kem PLKN..hehe
Jom story-mory:

01.05-14.07.2012... 3 bulan berada di PLKN Kem Kepimpinan Gemilang Gopeng, Perak nie macam2 kenangan yang eyna dapat. Dapa kawan baru, pengalaman baru, situasi yang baru dan dapat mencuba aktiviti2 yang sangat best seperti Tali Tinggi, Tali Rendah, Kembara Halangan, Menembak, Wirajaya n banyak lagi... Memang best aktiviti dekat sane walaupun xde mase nak rehat lame kecuali ari sabtu dan ahad... kat sane juge eyna dapat mengenali kawan2 satu dorm yang giler2 sampai membuatkan rase xnk balik umah dah.. kawan2 dekat sane memang sporting habis terutama sekali wira & wirawati KOMPENI DELTA... dan x lupe jge kepada cikgu2 kat sane memang the best terutama sekali cikgu Zooljani my papa <3 ... n now semuanyer hanye tinggal kenangan.. Lepas nie xthu la bile lagi dapat jumpe dengan kawan2 PLKN..
Miss U DELTA 3 
Effie (mama pipah), Ummie, Yan, Intan, Nora, Fazy, Teyha, Nad, Sue, Kalai, Sangeetha, Cary, Peng n Munie..



KOMPENI ALPHA, KOMPENI BRAVO, KOMPENI CHARLIE, KOMPENI DELTA... 

SeNtIaSa TeRsEmAt DiHaTiKu InI bUaT sElAmA-lAmAnYa...

I'm aLwAyS mIsS U fOrEvEr!!!

<3 My SwEeT MeMoRy  <3 :

 PLKN KeM kEpImpInAn GeMiLaNg GoPeNg, PeRaK...





































































































! ! * * Suke ? Like je okeh * * ! !

0 comments:

Post a Comment