Bacground

Kelip-kelip

hey-3x... Welcome to My Blog... Jangan Lupe Follow Yer Sebelum Out.. Thanks =)

Thursday, 25 July 2013

Saya harap marah awak tu tak berpanjangan...



Cik Diari Hati:
 
Bila ku hanya sesaat bagimu
Jangan biarkan ku terlanjur menyayangmu
Aku tak sanggup jauh darimu
Karna kau yang membuat aku menyayangmu

Cinta yang ku punya bukan sekadar kata
Cinta ku ini abadi untukmu


Kasih jangan jangan jangan jangan kau pergi
Jangan pernah meninggalkan aku sendiri
Aku tak bisa aku tak sanggup bila sendiri
Kasih jangan jangan jangan jangan kau pergi
Jangan pernah meninggalkan aku sendiri
Aku tak bisa bila kau pergi


Aku tak sanggup jauh darimu
Karna kau yang membuat aku menyayangmu
Cinta yang aku punya bukan sekadar kata
Cinta ku ini abadi untukmu


Kasih jangan jangan jangan jangan kau pergi
Jangan pernah meninggalkan aku sendiri
Aku tak bisa aku tak sanggup bila sendiri
Kasih jangan jangan jangan jangan kau pergi
Jangan pernah meninggalkan aku sendiri
Aku tak bisa bila kau pergi

Aku tak bisa bila kau pergi
Aku tak bisa bila kau pergi


Awak lagu ni saya nak tujukan untuk awak.. Sejujurnya saya x sanggup nak kehilangan awak buat kali yang kedua sebab saya betul-betul sayangkan awak..

Awak saya sedih sangat sebab minggu ni awak selalu tarik muka dengan saya. Kalau saya ada buat salah kenapa awak tak tegur?? Kenapa awak mesti diamkan diri?? Awak saya tak suka sangat bilatengok awak buat muka macam tu.. Saya rindukan senyuman awak, gelak tawa awak, gurau senda awak, segala-galanya saya rindu tentang awak.. Awak janganlah macam ni... Saya janji saya akan cuba jadi yang terbaik untuk awak.. Tapi dalam masa yang sama saya terkilan sebab awak tak pernah nak lupakan EX awak.. Kadang-kadang saya terfikir apa lagi yang saya tak buat untuk awak sampai awak tak sanggup nak lupakan EX awak.. Awak walau apapun yang saya cuba lakukan supaya awak lupakan EX awak tu tapi kalau awak sendiri yang taknak lupakan dia, tak guna juga.. Ada masa saya rasa macam mengalah, mengalah dalam memenangi hati awak... Saya dah cuba, bukannya saya tak cuba.. Mungkin DIA lebih bermakna dalam hidup awak berbanding saya.. Jika suatu hari nanti saya mengalah, tolong maafkan saya.. Mungkin itu lebih baik sekurang-kurangnya itu akan buat awak bahagia walaupun hati saya sakit dan menderita... Tapi apakan daya jika itu yang awak mahukan.. Tolonglah.. Kalau awak betul-betulsayangkan saya, awak mesti faham apa yang saya rasakan, ye memang saya cemburu.. Perempuan mana yang tak cemburu bila orang yang dia sayang masih ingatkan EX dia.. Dan saya yakin awak juga rasa hal yangsamakan.. Awak pun mesti cemburu bila orang yang awak sayang ingat pada orang lain.. Dan orang itu bukan awak... Tolonglah, tolong bagi kepercayaan tu pada saya.. 

! ! * * KEMBALILAH SAYANG, SAYA RINDUKAN AWAK * * ! !



! ! * * Suke ? Like je okeh * * ! !