Bacground

Kelip-kelip

hey-3x... Welcome to My Blog... Jangan Lupe Follow Yer Sebelum Out.. Thanks =)

Sunday, 5 May 2013

UNTUK AWAK...

 
Cik Diari Hati :

Hurmmm... Hatiku tertanye2 adakah benar dirinya masih menyayangiku... Ikhlaskah semua itu? Ye memang, aku akui yang dirinya tidak mudah untuk aku melupakan sampai bile2. Sejujurnya aku sangat menyayangi dirinya hingga saat ini walaupun dirinya pernah membuat hatiku terluka suatu masa dahulu.. Dapatkah dirinya melupakan EX die? Disudut hati kecilku ini, aku sangat mengharap yang kami akan bersatu suatu hari nanti.. Semoga kisah silam antara kami tidak akn berulang kembali.. Jika dia benar2 milikku hilangkanlah rasa yang tak sepatutnya ini ada dalam fikiranku.. 
 
Ya Allah kau berilah petunjuk kepada hambamu ini jika benar ia milikku.. Jika dia bukan jodohku kau hilangkan lah perasaan sayang ini antara kami supaya hati ini tidak disakiti lagi..


! ! * * Suke ? Like je okeh * * ! !

Friday, 3 May 2013

PERGILAH M !!!!!!!!!!!!!

 

Cik Diari Hati :
Huh sabo jelah aku dengan kau nih!!!!!  Tolonglah jangan nak bangga diri tu sangat... Ko sape nak hukum kesalahan orang lain... Ko jangan ingat yang ko tu perfect sangat!!!!!! Baru aku tahu macam nie prangai ko yang sebenarnye... SEBELOM NAK TEGUR ORANG, TEGUR DIRI KO TU DULU!!
Tak payah nak perli2 bolehkan.. Cakap elok2 boleh kan... Susah betol kalau ade orang yang macam nih... Kenapelah aku mesti kenal kau! Dan kenapelah kau mesti hadir dalam hidup aku.. Mase dulu alahai pijak semut pown x mati.. Sekarang perghh da macam tuutttt! Kau ingat kau dah cukup hebatlah sakitkan hati orang macam tuh? Ape masalah kau yang sebenarnyer? Aku x mintak kau suke dekat aku! Kau yang x reti nak jage perasaan orang lepastuh nak salahkan orang lain pulak.. Kau jangan ingat yang semua orang akan paham n tahan dengan perangai kau tuh... Cukup2lah ape yang kau dapat bile sakitkan hati orang?? k mungkin kau akan rase puas tapi itu hanye sementare... so pandai2lahkan.. Dan buat pengetahuan kau, AKU SIKIT POWN DAH X HADAP DENGAN KAU.. KAU DAH BUAT AKU BENCI DEKAT KAU... Kalau kau rase nak sakitkan hati aku ni lagi, kau teruskan jelh.. Sikit pown aku xkn terase dah.. ADE FAHAM??!! 

Aku rase bersyukur sangat sebab dapat tahu sekarang dan bukan untuk jangka masa yang lama untuk tahu perangai kau macam nih.. Kau dah benci aku kan?? So PERGI KAU DARI HIDUP AKU!! kau nak berdendam dengan aku tuh kau punye pasal.. Aku tahu kau DAH CUKUP MATANG untuk berfikir.. 

! ! * * Suke ? Like je okeh * * ! !

Thanks..

 
 
Cik Diari Hati : 

Setelah empat bulan lamanya perpisahan ini terjadi dan akhirnya ianya sudah kembali seperti sediakala.. Adakah awak ikhlas menerima diri saya? Cume satu jer yang saya takut, takut jika awak tidak dapat melupakan EX awak. Kerana saya tahu dia telah banyak memberi awak kenangan dari bersama saya :( dan saya juga tahu bukan mudah untuk melupan orang yang paling kita sayang dan cintai... Disudut yang lain saya happy sangat sebab awak sudah kembali... Saya harap sangat yang awak boleh yakinkan saya semula jika awak benar2 mahukan saya... Please bagi saya kepercayaan tu.. :)

! ! * * Suke ? Like je okeh * * ! !