Bacground

Kelip-kelip

hey-3x... Welcome to My Blog... Jangan Lupe Follow Yer Sebelum Out.. Thanks =)

Thursday 26 June 2014

Kesayangan Hambo ...

Hye2 My Friends Mr n Mrs Bloggers.. :)
 
~ 08/01/2014-Fall In Love With You Sayang ~

Alhamdulillah.. Syukur pada Allah S.W.T. kerana telah hadirkan dia untukku.. 
Awak2, awak nak tahu tak ? Hadirnya awak dalam hidup saya telah memberikan saya senyuman semula yang selama ini entah hilang kemana.. Harap kasih yang awak berikan ini direstui oleh Allah S.W.T.. Saya harap sangat yang jodoh saya tertulis nama awak.. Saya tak nak kehilangan awak sampai bila-bila.. Please be nice to me sayang ! I'm hope so ! :'( Harap awak yang terakhir untuk saya..
Semoga kasih sayang, cinta, dan rindu ini berkekalan hingga kita disatukan suatu hari nanti.. Amin ! 



! ! * * Suke ? Like je okeh * * ! !

0 comments:

Post a Comment